Novas

O 22 de maio de 1912 naceu no Cordón, de Santa Locaia (Castro de Rei) Francisco Vega Ceide, Francisco de Fientosa, considerado polos devotos da súa obra como “O Lorca galego”. Morreu de xeito alevoso no Madrid de 1936, con vinte e catro anos de idade, cando xa era autor dunha obra narrativa e poética, especialmente en castelán, que o elevou a categoría dos grandes da escrita.

Seguir Lendo →

Este ano, despois dos retrasos causados polo COVID, o Concello de Paradela celebra os seus primeiros 200 anos, con moi numerosos actos e actividades, dos que este domingo, 15 de maio, se poderá gozar do primeiro, unha importante exposición de 26 paneis con 725 fotos de Paradela e as súas xentes, que permanecerá aberta ata o final deste ano.

Seguir Lendo →

Tivo lugar na Casa do Concello de Rábade a presentación da exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre a vida e obra do escritor de Paradela. Ademais, presentouse o libro "Manuel Rodríguez López, 25 anos despois", que recolle traballos de 50 personaxes destacados da cultura galega sobre a figura de Manolo Rodríguez. No acto participaron a concelleira de Cultura de Rábade, Mª José De Arriba; a viúva do escritor, Irene López; seu fillo, Santiago Rodríguez, e o presidente del Colectivo Egeria, Xulio Xiz.

Seguir Lendo →

Tivo lugar na Casa da Cultura de Outeiro de Rei a presentación da exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre a vida e obra do escritor de Paradela. Ademais, presentouse o libro "Manuel Rodríguez López, 25 anos despois", que recolle traballos de 50 personaxes destacados da cultura galega sobre a figura de Manolo Rodríguez.

Seguir Lendo →

Na Facultade de Filosofía da USC foille rendida unha homenaxe ao profesor e escritor Pedro Rubal Pardeiro, con motivo dos seus noventa anos, acto no que participaron, ademais do homenaxeado, o Alcalde de Alfoz, Jorge Val; o Secretario Xeral de Política Lingüística, Valentín García; o Decano da Facultade de Filosofía da USC, Marcelino Agís; e o Presidente do Colectivo Egeria, Xulio Xiz.

Seguir Lendo →

Presentouse na Casa da Cultura da Pastoriza a mostra 50 ANOS DO BELÉN DE BEGONTE (1972-2022), proxectada polo Colectivo Egeria e o Centro Cultural José Domínguez Guizán (impulsor do Belén de Begonte), apoiada pola Xunta de Galicia e o Concello de Begonte, e que resume a vida e actividade deste Belén electrónico que a Xunta declarou en 2014 “de interese turístico galego”. Participaron no acto o alcalde da Pastoriza, Primitivo Iglesias, e o Presidente do Colectivo Egeria e vicepresidente do Centro Cultural, Xulio Xiz.

Seguir Lendo →

Presentouse na Igrexa de Santa María de Meira a mostra 50 ANOS DO BELÉN DE BEGONTE (1972-2022), proxectada polo Colectivo Egeria e o Centro Cultural José Domínguez Guizán (impulsor do Belén de Begonte), apoiada pola Xunta de Galicia e o Concello de Begonte, e que resume a vida e actividade deste Belén electrónico que a Xunta declarou en 2014 “de interese turístico galego”. Participaron no acto o teniente de alcalde de Meira, Agustín Méndez, e o Presidente do Colectivo Egeria e vicepresidente do Centro Cultural, Xulio Xiz.

Seguir Lendo →

Presentouse na Casa da Cultura de Cospeito a mostra 50 ANOS DO BELÉN DE BEGONTE (1972-2022), proxectada polo Colectivo Egeria e o Centro Cultural José Domínguez Guizán (impulsor do Belén de Begonte), apoiada pola Xunta de Galicia e o Concello de Begonte, e que resume a vida e actividade deste Belén electrónico que a Xunta declarou en 2014 “de interese turístico galego”. Participaron no acto o alcalde de Cospeito, Armando Castosa, e o Presidente do Colectivo Egeria e vicepresidente do Centro Cultural, Xulio Xiz.

Seguir Lendo →

O libro PIONEIRAS DE CIENCIAS DE LUGO, da profesora lucense María Isabel Fernández García, foi presentado onte na Biblioteca Pública Provincial de Lugo. Presentou á autora Esther Gómez, do grupo CienciaNOSA, que colaborou con María Isabel Fernández na elaboración da obra.

Seguir Lendo →

Tivo lugar na Casa do Concello de Lourenzá a presentación da exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre a vida e obra do escritor de Paradela. Ademais, presentouse o libro "Manuel Rodríguez López, 25 anos despois", que recolle traballos de 50 personaxes destacados da cultura galega sobre a figura de Manolo Rodríguez. No acto participaron a alcaldesa de Lourenzá, Rocío López; a xefa territorial da Consellería de Cultura da Xunta de Galicia en Lugo, María José Gómez; a viúva do escritor, Irene López, e o presidente do Colectivo Egeria, Xulio Xiz.